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Fiches pour portes ANUBA Top 320

réglable en 2 dimensions pour porte d'entrée, fiches à percer,
réglage de côté sans gradation, axe traversant, palier auto-graissant
pour recouvrement à partir de 15 mm
charge admissible selon test
2 fiches par porte env. 100 kg
3 fiches par porte env. 120 kg

Pour des épaisseurs de cadre de moins de 55 mm, utiliser des fiches présentant une tige de cadre de 53 mm de long.
Fiches avec sécurité d'extraction livrable d'usine.
*64.182.00 = avec sécurité d'extraction

A réglage de pression
S réglage de côté

Réglage de pression progressif de -4 mm jusqu'à +4 mm avec tige filetée A
Réglage de côté progressif de -4 mm jusqu'à +4 mm avec tige filetée S
Réglage de côté progressif sur les portes posée.

Attributs des produits

  • acier
  • zingué
  • 64.24
N° d’article  ø noeud  hauteur épars  tige du cadre  tige vantail  Prix indicatif
64.182.00 20 mm 87 mm ø 9,8 x 60 mm ø 7 x 50 mm* CHF 39.50 / 1 pièce
64.182.01 20 mm 87 mm ø 9,8 x 60 mm ø 7 x 60 mm CHF 25.10 / 1 pièce
64.182.02 20 mm 87 mm ø 9,8 x 53 mm ø 7 x 60 mm CHF 26.60 / 1 pièce

Recommandation de prix sans engagement pour particuliers en CHF

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But I must explain to you how all this mistaken idea of denouncing pleasure and praising pain was born and I will give you a complete account of the system, and expound the actual teachings of the great explorer of the truth.

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But I must explain to you how all this mistaken idea of denouncing pleasure and praising pain was born and I will give you a complete account of the system, and expound the actual teachings of the great explorer of the truth, the master-builder of human happiness. No one rejects, dislikes, or avoids pleasure itself, because it is pleasure, but because those who do not know how to pursue pleasure rationally encounter consequences that are extremely painful. Nor again is there anyone who loves or pursues or desires to obtain pain of itself, because it is pain, but because occasionally circumstances occur in which toil and pain can procure him some great pleasure. To take a trivial example, which of us ever undertakes laborious physical exercise, except to obtain some advantage from it? But who has any right to find fault with a man who chooses to enjoy a pleasure that has no annoying consequences, or one who avoids a pain that produces no resultant pleasure?

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